Olof in B&B Vol Liefde
Na het immense succes van “B&B vol liefde,” waarin Olof in Portugal op zoek ging naar de liefde in de vorm van Marian, heeft de charmante 75-jarige Olof een speciaal plekje veroverd in de harten van het Nederlandse publiek. Hij is zo aandoenlijk, vriendelijk en meegaand dat mensen hem graag als hun ‘geadopteerde’ grootvader zouden willen hebben. Hij werd dan ook een echte kijkcijferhit!
Nieuwe lover van Olof
En omdat Olof van B&B Vol Liefde de echte publieksfavoriet van het programma werd, wilde veel fans ook weten hoe het er nu met hem voorstaat. In een interview met RTL Boulevard vertelde hij onlangs dat hij een nieuwe liefde heeft. Hij stelde Margje dan ook vol trots voor aan de rest van Nederland en er kon zelfs nog een dikke zoen vanaf. “Dat is toch prima. Daar is niks mis mee”, liet hij weten over zijn nieuwe liefde. En die uitspraak heeft hem nu geholpen aan een nieuwe baan.
Te zien in nieuwe reclame
Deze publiekslieveling Olof staat altijd open voor nieuwe avonturen buiten zijn comfortzone, wat duidelijk te zien is in die hilarische reclame waarin hij vol zelfvertrouwen kennismaakt met het licht-alcoholische bruisdrankje GiG. En wat is zijn ongezouten mening hierover? “Prima, niks mis mee!” Nou, wie kan daar nu tegenin gaan?
GiG is een verfrissend bruiswater met een vleugje fruitige smaak, 5% alcohol en een tikje suiker. Millennials en Gen Z waren de eerste fans, maar inmiddels heeft heel Nederland ontdekt hoe geweldig GiG is. Met behulp van nieuwe campagnes bereikt GiG nu ook een iets ouder publiek. De vorige reclame die ze maakte was namelijk een hilarische remake van een oude Douwe Egberts-video waarin twee oma’s straattaal spraken. Deze video ging viral op internet! Wie had gedacht dat straattaal sprekende oma’s zo populair zouden zijn? Hopelijk wordt deze nieuwe reclame met Olof van B&B Vol Liefde net zo’n groot succes!