Heidi en Leni Klum
Het was vorig jaar het gespreksonderwerp waar de media niet over raakten uitgepraat. Heidi Klum die samen met haar dochter een lingeriefoto liet maken voor een campagne van het Italiaanse lingeriemerk Intimissimi. De fans van de twee vonden het prachtige foto’s, maar de media dacht hier wel anders over. Ze vonden het niet kunnen dat Heidi samen met haar nét 18-jarige dochter poseerden in lingerie. Terwijl anderen juist weer vonden dat het totaal niet pikant was. Er was dus nogal veel over te doen.
Veel kritiek
En ook voor de nieuwe campagne krijgt Heidi Klum weer veel kritiek. In een column van The Daily Mail laat Samantha Brick weten dat ze vindt dat Heidi haar ‘morele moederkompas’ is verloren en ze is ook bang dat Leni op latere leeftijd spijt zal krijgen van de campagnefoto’s. “Eén blik op de reclame en je ziet een kwetsbare en awkward 18-jarige in lingerie gehesen die je eerder bij een vrouw van middelbare leeftijd zou verwachten. Welke tiener houdt zich bezig met padded beha’s met beugel, en kanten broekjes”, schreef ze.
Lees ook:
Mascha Feoktistova bijt van zich af na kritiek op vlogs
Lingerie fotoshoot
En niet alleen Leni krijgt kritiek kritiek over zich heen, ook Heidi krijg veel commentaar. “Ze denkt misschien dat ze er hot uitziet, maar ze ziet er steeds minder uit als een MILF en lijkt haar houdbaarheidsdatum te bereiken”, aldus The Daily Mail. Maar de jonge Leni krijgt gelukkig wel veel positieve reacties op Instagram. Wat vind jij van deze campagne met moeder en dochter?